Nx
piccioneP

高校2年生ですよ 好きなものはホラーゲーム でも一番好きなゲームは地球防衛軍 推しは伊波ライさんです アイコンはカーリーの目です

elliotE

I like science!!! I have a husbanf 😊😊🎉🎉 hi indigo if yuo see thsi @elliotthedoof on sketchers united!!! german and hispanic unfortunate american

BOTdot1B

I like to doodle I'm a very plain person

BenguriddoB

https://estar.jp/users/2021730702/novels M46ちゃん好き  https://lit.link/f31b9d1d-232b-4df8-96a2-72ff75fa709f myuri婚約済み https://illury.net/settings

PierreP

hi my angels!im Angelin,im from Brasil and i like drawing,brownies,plushies,reading,listen to music(alternative pop), or just talking with you

mimiM

𝓪𝓷𝓰𝓮𝓵 teen artist requests open !