初めまして、夜宮秋と申します! 文スト、死亡遊戯、夜桜、ボカロが好きです!!そして、タメ口、オーケー!それから、気軽に声をかけてくれたら、嬉しいです!!!(≧∀≦) 日本語/english
Using a mouse to draw is so difficult :< -I probably won’t comment or reply that much because my English sucks as hell 😭 -I am Vietnamese =33
ま、み、む、めいです!みんな久しぶり!前までmeiって名前でやってた人です!フォローバックするのでフォローよろしくお願いします!Long time no see! I'm the person who used to be Mei! I'll follow you back, so please follow me!
computer mouse artist | she/they | D1 procrastinator in a million different fandoms (very) inconsistent flow of artworks :P ty for dropping by:D 。*:★,。・:*・゚☆
japanese otaku
A 16 y/o, I do ts for fun ✌️❤️
yapanese Konnichiwassup✋🐮💦 フォローバックは不要す No need to follow! I just really want to see your art...HEHE
https://estar.jp/users/2021730702/novels M46ちゃん好き https://lit.link/f31b9d1d-232b-4df8-96a2-72ff75fa709f myuri婚約済み https://illury.net/settings