pcマウスで描き描きしてます 落書き投下します やりたい時にやる、だいたい20時ぐらいに生息してます 皆さんと交流してみたいのでコメに出没しまくるかも 気軽に絡んでくれるととても嬉しいです 今はダンガンロンパ多
She/They Aroace Hihihi i like spoons, three tpot, femtanyl, fem&m, stomach book, wobbledogs, BAW, slime rancher, DW, TFC and some other stuff!
HALLOOOOO!! Irl friend ROXSTAR, pronouns she/her and I love drawing!! :D 1# cookie run glazer!! I try to follow back my followers also :)